środa, 23 maja 2012

PROŚBA!

Może Ty możesz pomóc?

"He, he, he, dziś podobno jest światowy dzień żółwia, co to ludzie nie wymyślą:) Dzień, jak co dzień, nuda i rutyna, ale chociaż pogoda ładna.
Ludziska kochane, przez ostatnie parę dni chodzi mi po głowie moją sąsiadka, która jak się okazuje cierpi na łysienie plackowate. Pokazała się kobitka w turbanie, a całe miasto spekuluje czy choruje na raka czy też nie. Aby jej pomóc wpadłam na pomysł, żeby zapytać, czy nie zalega u Was w domach jakaś porządna, niepotrzebna peruka, którą mogłybyście oddać. Oczywiście nie chodzi mi o jakieś stare dziadostwo z prześwitami, bo chciałabym pomóc, a nie upokorzyć. Dlaczego pomagam, bo lubię, bo to dobry człowiek z przejściami życiowymi, bo wiem, że jej nie stać na zakup nowej peruki.
Ta kobieta ma córkę, ale widzę, że jest ona nastawiona tylko na masz, a na pomóż lub daj to ni chuja. Podobno dobro raz dane, zawsze wraca, w to akurat wierzę, dlatego pytam, a Wy zapytajcie innych. Może w ten sposób, drogą pantoflową może uda nam się wspólnie pomóc:)
żółw stepowy"

Jeśli jesteś w stanie pomóc, skontaktuj się z Żółwinką:
http://babskietrajkotanie.blogspot.fr/

2 komentarze:

  1. Dziękuję za pomoc! I co.. dokonałaś już zwrotu? hihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak. pełen sukces :-) a leginsów jak nie miałam tak nie mam ;-)

      Usuń