piątek, 4 maja 2012

4.05.2012 r.

Znalazłam u Maliny pytania i pomyślałam sobie, że odpowiem na nie by lepiej poznać siebie ;-)
Oto pytania:
1. Jakie jest Twoje ulubione miejsce w domu?
    Kącik do czytania i oglądania stron w necie.
2. Co najszybciej poprawia Ci nastrój?
    Przejażdżka motocyklem i zrobienie paru zdjęć.
3. Jaki jest Twój ulubiony sklep odzieżowy?
    Chyba ciucholand, tak w ostateczniści... nienawidzę sklepów!
4. Kosmetyki, bez których nie ruszasz się z domu, to..?
    Szminka ochronna na co dzień.  A jeśli wyruszam na dłużej to tusz do rzęs.
5. Twoje popisowe danie?
    Dania jednogarnkowe.
6. Jaką książkę byś mi poleciła?
    "Boskie sekrety siostrzanego stowarzyszenia Ya-Ya" - Rebeccki Walls
7. Najpiękniejszy zapach na świecie, to..?
    Czekolada ;-)
8. Szpilki czy trampki?
    Szpilki do pracy, trampki na wypad w weekend.
9. Wybierasz prysznic, czy długą kąpiel w wannie?
    Prysznic.
10. Jaki jest Twój wymarzony prezent urodzinowy?
    Motocykl.
11. Chwila, której nie zapomnisz do końca życia, to...? 
    taki obrazek: siedzę na murze obronnym zamku i w przestrzeń pomiędzy jakimiś żartami pada pytanie Anioła skierowane do mnie "Z kim śpisz?" "Z Tobą". Wszyscy wybuchają śmiechem, on ma oczy ogromne z zaskoczenia. I śpimy razem ;-)

4 komentarze:

  1. Ale fajnie, że odpowiedziałaś na moje pytania :))) Ciekawa historia opowiedziana w ostatniej odpowiedzi :) Ja tez uwielbiam zapach czekolady, a robienie zdjęć poprawia mi nastrój.. no i nienawidzę sklepów odzieżowych ;)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że tu zawitałaś. Zapraszam znów :-)
    Pozdrawiam również bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do odbioru wyróżnienia i przekazywania go kolejnym blogerom! :))) Gratulacje! :))

    OdpowiedzUsuń