wtorek, 19 lipca 2011

19.07.2011

Dokumenty do przyszłej firmy dostarczone. Ciekawi mnie jak będzie.
Udało mi w jednym podejściu załatwić badania wstępne. Niesamowite. Ale też przyszłam nieco wcześniej niż mnie o to proszono. Wolę nie myśleć która bym była gdybym przyszła punktualnie. Dziki tłum kłębił się w poczekalni.

W czwartek jadę do Miasta_Stołecznego. Oczywiście, że w sprawie pracy. Spróbuję jeszcze raz zawalczyć o wymarzoną pracę. Otrzymanie jej rozwiązałoby parę problemów.

Na piątek jestem umówiona z Nieznajomym_Panem_Nikiem. Nie robię sobie nadziei na super związek ale może przynajmniej miło spędzę czas. Bez zastanawiania się i trawienia.

2 komentarze:

  1. trzymam kciuki za prace. I chcialabym, zeby randka byla wyjatkowa i magiczna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Ci się zatem poszczęści z pracą i życzę udanej miłej randki! :)

    OdpowiedzUsuń