wtorek, 14 maja 2013

wybór

lepiej jechać na urlop ze swoją połówką czy wcale?

nie mam siły.

7 komentarzy:

  1. A nie chcesz jechac z polowka? Czy wolisz sama?

    Brak urlopu wyjazdowego nie jest fajny, cos o tym wiem :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chce jechać z połówką ale on wiecznie jakieś problemy robi! Ale to chyba mój PMS ;-)

      Usuń
  2. Lepiej jechać, tak czy inaczej. A jak połówka nie chce, to z mojego doświadczenia wynika, że to nie moja połówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie on chce jechać ale zawsze jakieś ale jest! Wkurza mnie to strasznie! Ale jak pisałam wyżej to chyba napięcie ;-)

      Usuń
  3. A co to w ogóle za wybór? Albo się pozabijacie na wyjeździe, albo w domu. Sama pomyśl, gdzie fajniej!;-]]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ponieważ MASZ RACJĘ jedziemy się pozabijać w Polskę! Taki mam przynajmniej plan na tę chwilę ;-))

      Usuń