wtorek, 21 maja 2013

OGŁOSZENIE

Czasem człowiek rzuca słowo i się dzieje. Wiadomo.
Ja w niedzielę nieopatrznie rzuciłam słowo... znaczy się zdanie. I się zadziało! W pozytywnym jednak znaczeniu.

- Jak będziesz robił porządek na półce ze sprzętem fotograficznym to poczekaj ze sprzedażą aż nazbieram kasę. Ja z chęcią to wszystko od Ciebie odkupię.
- E tam! Będę czekał nie wiem na co. A to stoi i się kurzy. Po czym zapakował mi 3 obiektywy i body Canona do torby. Pieniądze dasz jak nazbierasz!

Nie było dyskusji. Z nim nie umiem się spierać. A w tym przypadku nawet motywacji mi brakło ;-)

Teraz za to stwierdzam, że nie wypada mi by na kasę czekał 100 lat.
W związku z tym robię porządek w dobytku i mam do sprzedania parę rzeczy, które mi zalegają a których nie używam już parę lat.
Pomyślałam sobie, że tu też to ogłoszę ;-)
Na początek: Canon EOS 300D z obiektywem 28-80 mm (też Canona). Stan bardzo dobry.
W razie czego proszę o kontakt.






2 komentarze:

  1. Och, westchnęłam sobie tylko ... Na ile wyceniasz to cacko? Bo jak bym nazbierała, to bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń