wtorek, 23 kwietnia 2013

konkurs

Swego czasu zachwycałam się wieńcami wiosennymi, które robiła TreeLamps. Zachwyciłam się bardzo. Chciałam sobie taki kupić. Najlepiej od niej. Bardzo się ucieszyłam, że można go wygrać w konkursie.
Wzięłam w nim udział.
Wzięłam ale bądźmy szczerzy... przecież ja nie wygrywam w konkursach. Tak bardzo byłam o tym przekonana, że nawet nie sprawdziłam emila gdy miało być ogłoszenie wyników.
Dziś sprawdzam pocztę a tam informacja, że WYGRAŁAM.
Wianek niestety przepadł bo przecież nikt rozsądny nie będzie miesiąc czekał na odzew gdzie go wysłać. Pluję sobie w brodę! Jestem... zła na siebie jak diabli!

Taka piękna rzecz poszła się ry**!

Zdjęcie oczywiście ze strony TreeLamps. To jej dzieło! Które już do mnie nie dotrze! Cholera!

2 komentarze:

  1. :o/ hej,glowa do gory! beda nastepne give-aways,
    to byl dopiero poczatek dobrej passy :o)...no i sprawdzaj poczte! Buziaki
    Frida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak. I niby to rozsądne... ale jednak ;-)
      A dodatkowo to było nie losowanie a konkurs i zostałam wybrana i tym bardziej mi szkoda :-|
      Jednak nie ma co rozpaczać. Zacznę sprawdzać częściej pocztę i już! ;-)
      Dzięki za pocieszenie :-)

      Usuń