niedziela, 16 czerwca 2013

prognozy

Wczoraj miało być pochmurno i miały być przelotne opady deszczu.
Dziś miało być od rana słonecznie i miło. Tymczasem jak zawsze ostatnimi czasy prognozy się nie sprawdziły. Mam wrażenie, że meteorologom coraz trudniej ;-) Za oknem czarno i leje. Sama nie wiem czy się jeszcze przejedziemy na motorach czy nie.

Wczoraj przejechaliśmy się na Turawę. Tak znienacka. Nawet bez przyzwoitego aparatu ;-)
Zdjęcie zrobiłam komórką i okazuje się, że gdy go oszukać to robi nawet nie najgorsze zdjęcia.



6 komentarzy:

  1. Pięknie tam. W Warszawie pogoda przyzwoita, udało mi się pobiegać nawet rano! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jednak odczekałam aż przeschnie asfalt i ruszyłam w świat. 3 państwa w dzień ;-) Standard rzekłabym ;-) A pogoda? Jakoś się wyklarowała i mi nawet ręce opaliło.

      Usuń
  2. u nas prognozy wyglądają tak: "będzie padać, będą chwile słońca, trochę powieje, a potem znów popada" idą meteorolodzy chyba na łatwiznę . przewidują wszystko i potem nie ma się co ich czepiać zawsze coś z tego co przewidzą jednak będzie ;)
    fajne miejsce. bym sobie chętnie posiedziała. mam u siebie plażę, ale przy takiej pogodzie to nie bardzo idzie z niej korzystać.
    nie wiem czy dostałaś mojego maila (coś z pocztą u mnie ostatnio nie tak) dostałam karteczkę z czego ogromnie się cieszę! dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja już wspominałam, że zapominam o niektórych skrzynkach pocztowych ;-)) Oczywiście, że dostałam od Ciebie emila!

      A co do prognozy to muszę powiedzieć, że u mnie nie ma tak, że sobie wybiorę. U mnie wczoraj z rana lał się deszcz strumieniami, burza była a w prognozach: słońce! Cały dzień ;-)

      Usuń