poniedziałek, 19 sierpnia 2013

święto

Było święto! Było, ponieważ udało mi się wybrać na przejażdżkę moto z kumplami z którymi trudno mi się trafić. Pojechaliśmy na Czechy. Jak zwykle nie mieli planu więc podpowiedziałam im Muzeum Tatry. A oni wykombinowali resztę ;-)
I tak odwiedziłam:
 -  Hrad Hukvaldy
 -  Technicke Muzeum Tatra
 - kolejką krzesełkową wyjechałam na Pustevny
Wróciłam do domu o 22.oo i padłam. Cały dzień na chodzeniu i jeżdżeniu. A  na drugi dzień wyjazd na Kraków ;-)

Hrad Hukvaldy:
    



 

 Technicke Muzeum Tatra:



  Pustevny:



2 komentarze:

  1. Fantastyczne widoki! My też organizowaliśmy wyprawy w naszych okolicach i nieco dalej. Mam nadzieję, że Twoje spotkanie też było miłe :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miłe :-) Widzę, że wszyscy starali sie oderwać od codzienności ;-)

      Usuń