wtorek, 11 grudnia 2012

11.12.2012

Anioł pojawił się u mnie, wziął do ręki wiertarę, wiertła i inne ustrojstwa i pozawieszał wszystkie moje wieszaki, wieszaczki, haczyki, rolety i relingi! I lustro w łazience! A to było NAJWAŻNIEJSZE! Teraz mam ogromną szafkę z lustrem ;-)
Właśnie to z niego mam. Dba o to żeby mi było dobrze. Mieszkało się lepiej ;-) To tak a pro po pytania Iw co z niego mam? Właśnie pojawiła się możliwość odpowiedzi! :-)
I dostanę od niego suszarkę na naczynia bo zauważył, że nie mam a by mi się przydała.


2 komentarze:

  1. Czyli jednak się Facet stara i przydaje!
    Właśnie zarobił u mnie bardzo, bardzo dużego plusa!
    Bardzo lubię, jak faceci robią takie rzeczy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w tym rzecz, że się stara ;-) i u mnie też zaplusował ;-)

      Usuń