wtorek, 31 lipca 2012

31.07.2012

polubiłam jazdę rowerem.

4 komentarze:

  1. Chyba mi podsunęłaś znakomity pomysł na spędzenie chociaż jednego dnia w ten weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz częściej o tym myślę, ale:
    - nie mam roweru,
    - nie wiem, czy pamiętam jak to robić,
    - nie chce sie mi samej.
    Przydał by mi się ktoś do zmobilizowania, ale taki co uczestniczyłby w tejże mobilizacji ;)....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam! Muszę Ci powiedzieć, że jeszcze 2 tygodnie temu (coś koło tego):
      - nie miałam roweru
      - nie wiedziałam czy potrafię jeszcze jeździć
      - nie chciało mi się jeździć samej.
      Teraz
      - mam rower
      - umiem jeździć. znaczy się ponownie się nauczyłam
      - polubiłam samotne przejażdzki. wkurzało mnie namawianie innych na trochę ruchu i czekanie (wieczne) na ich zdecydowanie.

      Choć wolę jeździć z kimś. ale co zrobić? a może ty mieszkasz gdzieś po blisku? ;-))

      Usuń