piątek, 7 października 2011

7.10.2011

Wycieczka do Rycerski.
Mam zamiar się odprężyć i odstresować. Nie będę się przejmowała Aniołem ani niczym innym. Mam zamiar dobrze się bawić. I już. Myślę, że się spokojnie upiję i będę robiła zdjęcia.

Korporacja_Wielka_Kołomnie
Czekam. Z coraz większą niecierpliwością. Właśnie sobie uświadomiłam, że od sierpnia 2008 r. Kawał czasu. Właśnie mnie odwiedziła Najwyższa_Przełożona. Okazuje się, że gdy tylko przygotują biuro dla Kierowniczki_Przełożonej_Dziewczyn ja zostanę przeniesiona do dziewczyn. Tak. Marzenie. Będę siedziała z dziewczynami, które są delikatnie mówiąc niemiłe. Bombowo!

Odebranie Rodzicielki ze szpitala.
Dziś rano okazało się, że czuje się gorzej niż w poprzednie dni. Co za tym idzie niekoniecznie ją dziś odbiorę ze szpitala. Może to tylko zmiana ciśnienia. Może to coś poważniejszego. Kto to wie?
Właśnie z nią rozmawiałam. Nie idzie do domu. Wróci może jutro. Sama nie wiem co teraz robić. Podłączyli ją do kroplówki. Może uda mi się ją odebrać rano do 10.oo czy 11.oo?

2 komentarze: